Szkolenie INSIGHTY, ARCHETYPY, STORYTELLING, | szkolenia w szkolimy24.pl
Panel Logowania
Zapomniałeś hasła? Zarejestruj się

Województwa

Cała Polska

Kategorie

Mapa kategorii

Artykuły prasowe

INSIGHTY, ARCHETYPY, STORYTELLING

Powrót
Kategoria: Sprzedaż i marketing ikona strzalka prawo Marketing i reklama
Typ szkolenia: otwarte
Data dodania: 2017-08-31
Dotowanie UE: Nie
Poleć znajomym
Logo
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Zobacz profil
Zapytaj o to szkolenie
Poruszane zagadnienia:
  1. Czym jest Consumer Insight i dlaczego tak trudno go sensownie wytłumaczyć;
  2. W jaki sposób ludzie podjmują najważniejsze decyzje- nie tylko te związane z kupowaniem produktów;
  3. Czym jest archetyp i jak wykorzystać archetypiczne wzory i wyobrażenia do definiowania marki i komunikacji budującej znaczące więzi?
  4. W jaki sposób konstruowana jest struktura Wielkiej Opowieści i co z tego wynika dla komunikacji marek i procesu sprzedaży?
Cel szkolenia:

Przekazanie wiedzy o tym jak wykorzystywać archetypy, symboliczne wyobrażenia i storytelling do umacniania marki.

Program:

CONSUMER INSIGHT- jak to „coś” zdefiniować i zidentyfikować?

  • Omówienie koncepcji Consumer Insight oraz roli insightów w strategii budowania marki;
  • Co to jest np. Insight kategorii, produktu/marki, oraz tzw. „human-insight”;
  • Racjonalna a emocjonalna reakcja na przekaz marketingowy;
  • Consumer Insight, brief kreatywny i skuteczna komunikacja.

EMPATIA KONSUMENCKA

  • W jaki sposób myślą, w co wierzą, o czym marzą konsumenci i dlaczego warto o tym wiedzieć?
  • Motywy, przekonania, ukryte założenia, uprzedzenia, postawy, stereotypy czyli…Co faktycznie wpływa

na konsumencki obraz świata i w jaki sposób precyzyjnie go zrekonstruować?

  • Uważna obserwacja zachowań konsumenckich- zasady postępowania i wskazówki.

ARCHETYPY- ukryte wzorce napędzające marki

  • Archetypiczne reprezentacje, reakcje emocjonalne i nieświadome dążenia konsumentów;
  • Rola archetypów w budowaniu silnej i znaczącej marki;
  • Funkcja sfery symbolicznej w komunikacji marki;
  • Zarządzanie marką poprzez archetyp.

STORYTELLING- siła angażujących opowieści

  • Kulturowe funkcje mitu, opowieści i wielkich narracji;
  • Uniwersalne struktury narracyjne;
  • Funkcje figur i bohaterów w opowieści;
  • Proces storytellingu a proces angażowania w świat marki;
  • Storytelling jako narzędzie sprzedaży.

 

Prowadzący: Marek Staniszewski

Twórca metody rozwojowej: „Improwizacja – Znaczenie – Prowokacja”. Pasjonat strategii komunikacji. 20 letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniach ich kondycji, zdobywał w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta”. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i współorganizator projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.

Certyfikaty:

Certyfikat SAR

Grupa docelowa:

Pracownicy szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej (ale nie tylko). Osoby pracujące w marketingu po stronie klienta, jak również po stronie agencyjnej.

Materiały szkoleniowe:

TAK

Co zawiera cena:

Materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne, przerwy kawowe, lunchowe i obiadowe

Poziom zaawansowania:
średni
Poleć znajomym
Zapytaj o to szkolenie
Zapytaj o to szkolenie

Szkolenia w miastach:

ikona mapa szkoleńMapa Szkoleń ikona kontaktKontakt z nami

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację
Regulaminu oraz Polityki prywatności.

© 2010 Szkolimy24.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.