Szkolenie Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis), | szkolenia w szkolimy24.pl
Panel Logowania
Zapomniałeś hasła? Zarejestruj się

Województwa

Cała Polska

Kategorie

Mapa kategorii

Artykuły prasowe

Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Powrót
Kategoria: Rozwój osobisty ikona strzalka prawo Umiejętności osobiste
Typ szkolenia: otwarte
Data dodania: 2017-12-07
Dotowanie UE: Nie
Poleć znajomym
Logo
MATI CONSULTING SZKOLENIA
Zobacz profil
Zapytaj o to szkolenie
Poruszane zagadnienia:

1. Wprowadzenie

2. Nowoczesna sekretarka

3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe

4.Przybory i materiały biurowe

5. Organizacja obiegu pism

6.Korespondencja w firmie

7.Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie

8.Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism

9.Zarządzanie czasem

 

Cel szkolenia:

Cel szkolenia: celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki oraz przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy. Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy. Pracownicy sekretariatu mają często do czynienia z klientami trudnymi, przenoszącymi na nich wiele negatywnych emocji.
W czasie szkolenia nauczymy jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami i klientami. Dobra obsługa sekretariatu to również doskonała organizacja dnia pracy. Pokażemy konkretne rozwiązania związane z planowaniem zadań. Zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu. Rozszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w firmie. Poznasz specyfikę pracy biurowej i dowiesz się jakie są techniki i zasady tworzenia pism. Szkolenie sprawi, że będzie lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas oraz właściwie dobierać formy komunikowania się z współpracownikami i klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu.

Program:

1. Wprowadzenie
- sekretariat - zasady jego funkcjonowania
- lokal biurowy
- warunki materialne pracy biurowej
- urządzenia techniczne łączności, komputery
- dokumentacja biurowa i jej obieg
- relacje z szefem

2. Nowoczesna sekretarka
Wizerunek sekretarki - asystentki:
- charakterystyka pracy sekretariatu
- miejsce pracy sekretarki
- sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności


3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe
Urządzenia biurowe:
- klasyfikacja środków technicznych
- środki techniki korespondencyjnej (maszyny do pisania, komputery, dyktafony, maszyny pomocnicze)
- urządzenia do reprografii (kopiarki, fotokopiarki)
- urządzenia liczące
- komputery
- urządzenia ewidencyjne i inne przybory

4.Przybory i materiały biurowe
- charakterystyka przyborów i materiałów biurowych
- formy papieru (w mm)

5. Organizacja obiegu pism
- dokumentacja biurowa i jej rodzaje
- znaczenie i zasady właściwego obiegu pism
- systemy kancelaryjny


6.Korespondencja w firmie
- co to jest korespondencja ? Rodzaje
- korespondencja występująca w firmie
- prawidłowe czynności w związku z przyjmowaniem, wysyłaniem korespondencji
kalendarze, organizatory - czas pracy

7.Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie
- czynności wykonywane przy przyjmowaniu pism
- czynności wykonywane przy wysyłaniu pism
- przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna


8.Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism
- elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania (data, adresowanie, rozpoczynanie pism, akapit, zwrot kończący pismo)
- adresowanie kopert
- protokoły, pisma przewodnie, zaświadczenia, zaproszenia, sprawozdania


9.Zarządzanie czasem
- terminarze (kalendarze)
- organizowanie zebrań
- przyjmowanie interesantów, delegacji
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych

Certyfikaty:

imienne zaświadczenie

Grupa docelowa:

Sekretarki, asystentki, osoby pracujące w sekretariatach, działy obsługi klienta, pracujące w biurach, osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci

Co zawiera cena:

Podana cena jest ceną brutto.  Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.

Poziom zaawansowania:
średni
Poleć znajomym
Zapytaj o to szkolenie
Zapytaj o to szkolenie

Szkolenia w miastach:

ikona mapa szkoleńMapa Szkoleń ikona kontaktKontakt z nami

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację
Regulaminu oraz Polityki prywatności.

© 2010 Szkolimy24.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.