Szkolenie Trening asertywności, | szkolenia w szkolimy24.pl
Panel Logowania
Zapomniałeś hasła? Zarejestruj się

Województwa

Cała Polska

Kategorie

Mapa kategorii

Artykuły prasowe

Trening asertywności

Powrót
Kategoria: Rozwój osobisty ikona strzalka prawo Umiejętności osobiste
Typ szkolenia: otwarte
Data dodania: 2012-05-23
Dotowanie UE: Nie
Poleć znajomym
Logo
ADEPT S.C.
Zobacz profil
Zapytaj o to szkolenie
Poruszane zagadnienia:

Udział w treningu jest okazją do poznania i praktycznego zmierzenia się z zachowaniami polegającymi na bezpośrednim, uczciwym oraz stanowczym wyrażaniu swoich uczuć, postaw i opinii w sposób respektujący uczucia postawy, opinie i prawa drugiej osoby.

Cel szkolenia:

Umiejętności osiągane przez uczestników treningu:

- poprawa skuteczności komunikowania się w sytuacji różnic interesów i presji drugiej strony

- nauczenie się stawiania spraw jasno, uczciwie oraz stanowczo przy wyrażaniu swoich uczuć, postaw i opinii dbanie o własne interesy bez poczucia winy zwiększenie swojej motywacji i skuteczności

- nauczenie się konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej oraz och odbierania

- umiejętność asertywnego mówienia i myślenia o sobie zmniejszenie stresów obniżających poczucie własnej wartości

Program:

Forma przyjmowania zgłoszeń

Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.adept.info.pl.

Program szkolenia

1. Czym jest asertywność- czyli, dlaczego nie zawsze zachowujemy się tak  jak chcemy

• Prawa asertywności oraz ich wpływ na polepszenie skuteczności i jakości relacji z innymi ludźmi

• Możliwości i ograniczenia wynikające z przyjęcia postawy agresywnej, biernej lub asertywnej

2. Jak uwolnić się od ograniczających przekonań , kształtować zachowania asertywne i chronić swoich prawa

• Różnice między odmową nieasertywną a asertywną

• Jak odmawiać asertywnie

• Jak asertywnie realizować swoje interesy

• Największa tajemnica skutecznego działania

3. Asertywność a myślenie o sobie -czyli jak zyskać szacunek dla siebie i innych

• Praca nad poczuciem własnej wartości i analiza  mocnych stron

• Czym jest monolog wewnętrzny i jak nad nim pracować, by myśleć asertywnie

• Ćwiczenia z komunikacji werbalnej i niewerbalnej jeśli chodzi o mówienie o sobie - asertywna autoprezentacja

• Jak z życzliwością wobec siebie postrzegać własne wady

• O wstydzie, kompleksach i o tym, czy wada może być zaletą, o tym, czy jesteś naiwny

4. Rola emocji w życiu człowieka- czyli co uczynić aby emocje pomagały nie przeszkadzały w działaniu          

• Emocje w życiu człowieka

• Emocjonalność powierzchowna i głębinowa

• Asertywna reakcja na poczucie krzywdy lub winy

• Sposoby asertywnego wyrażania uczuć negatywnych - KOMUNIKAT OD "JA"

• O czym warto pamiętać, by Twoje emocje pracowały na Twoją korzyść

5. Czym różni się ocena od werdyktu- czyli parę wskazówek dotyczących konstruktywnej reakcji zwrotnej 

• Zasady udzielania informacji zwrotnych

• Podstawowy model informacji zwrotnych

• Najczęściej popełniane błędy

• Mała superwizja – czyli jak ja reaguję na konstruktywną reakcję zwrotną

Informacja o prelegencie

Monika Sikorska - certyfikowany trener z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Wykładowca i Doradca Zawodowy. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Absolwentka Studium Podyplomowego: Akademia Rozwoju Umiejętności Trenerskich na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Instytucie Organizacji i Zarządzania UG. Wykładowca ZZL PG, Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni oraz w Europejskiej Szkoły Hotelarstwa i Przedsiębiorczości w Sopocie. Projektuje, organizuje i realizuje wiele programów szkoleniowych (w tym projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego). Autorskie treningi, warsztaty i konsultacje indywidualne dedykuje różnym odbiorcom: kadrze kierowniczej, pracownikom Małych i Średnich Przedsiębiorstw, absolwentom, oraz osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym. W swojej pracy chętnie wykorzystuje metodę nauki przez doświadczenie. Dba o przekazywanie wiedzy i dostarczenie odpowiednich doświadczeń z obszaru: ZZL, psychologii obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji i wystąpień publicznych, podejmowania decyzji grupowych oraz rozwoju osobistego. W swoich działaniach inspiruje i zachęca ludzi do nauki i zmian. Uczy jak efektywnie wykorzystać swoją energię życiową i zarządzać swoimi zasobami. Fascynuje ją pasja rozwoju i tą pasją pragnie zarazić każdego uczestnika swoich szkoleń. Bardzo wysoko oceniana przez uczestników poprzednich szkoleń. 


Certyfikaty:

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą zwiększyć swoje umiejętności w zakresie pełnego wyrażania siebie w kontakcie z innymi osobami.

Co zawiera cena:

udział w zajęciach, materiały szkoleniowe w wersji drukowanej, certyfikat, poczęstunek kawowy.

Poziom zaawansowania:
podstawowy
Poleć znajomym
Zapytaj o to szkolenie

Szkolenia w miastach:

ikona mapa szkoleńMapa Szkoleń ikona kontaktKontakt z nami

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację
Regulaminu oraz Polityki prywatności.

© 2010 Szkolimy24.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.